Przedszkole Terapeutyczne Dorotka
Kadra
![podkreslnik.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_41c9672bc18441ccace52077efa1c227~mv2.png/v1/fill/w_81,h_8,al_c,lg_1,q_85,enc_avif,quality_auto/podkreslnik.png)
Agata Szawiel
Jestem psychologiem i oligofrenopedagogiem. Ukończyłam cykl szkoleń z zakresu funkcjonowania i edukacji osób z autyzmem oraz kurs Metody Dyna-Lingua M.S. Posiadam doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i dorosłymi z niepełnosprawnością intelektualną, dziećmi w wieku żłobkowym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
W swojej pracy kładę nacisk na jak najlepsze funkcjonowanie dzieci i dorosłych w sferze poznawczej, komunikacyjnej, emocjonalnej i społecznej. Metody pracy dostosowuję indywidualnie do dziecka, w zależności do jego potrzeb i możliwości.
Kwalifikacje / Szkolenia / Dyplomy / Certfikaty:
-
dyplomowany psycholog i oligofrenopedagog,
-
podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem cz. II,
-
podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem cz. I,
-
poszerzona analiza i interpretacja skali inteligencji Weschlera dla dzieci,
-
obsługa i wykorzystanie programu MÓWIk w terapii i życiu codziennym osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi
-
Dyna-Lingua M.S.
![Agata-Szawiel.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_9625bad7819c46baa88b3a143018fcdb~mv2.png/v1/fill/w_400,h_399,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Agata-Szawiel.png)
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |
Agnieszka Jasińska
Jestem terapeutą zajęciowym i opiekunem medycznym. Ukończyłam szkolenia z arteterapii i terapii behawioralnej dzieci z autyzmem.
W pracy za cel stawiam sobie budowanie u dzieci poczucia własnej wartości, rozwijanie sprawności manualnej oraz naukę doświadczania świata wszystkimi zmysłami.
Kwalifikacje / Szkolenia / Dyplomy / Certfikaty:
-
dyplomowany terapeuta zajęciowy,
-
arteterapia - certyfikat,
-
terapia behawioralna dzieci z autyzmem.
![Agnieszka-Jasińska.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_9534993302e543518fb656ed20ab8f45~mv2.png/v1/fill/w_398,h_399,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Agnieszka-Jasi%C5%84ska.png)
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() |
Małgorzata Baranowska
Specjalizuje się w diagnozie i terapii: Integracji Sensorycznej, zaburzeń wad wymowy oraz zaburzeń miofunkcjonalnych. Jestem Terapeutą Integracji Sensorycznej II stopnia. Od 5 lat z pasją i zaangażowaniem prowadzę terapię dzieci i młodzieży.
Traktuję każdego małego pacjenta w sposób holistyczny. Jestem pedagogiem, oligofrenopedagogiem i logopedą. Posiadam doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, dziećmi w wieku wczesno szkolnym, przedszkolnym oraz szkolnym przejawiającymi trudności w zachowaniu oraz borykającymi się z trudnościami edukacyjnymi
Kwalifikacje / Szkolenia / Dyplomy / Certfikaty:
-
absolwentka UNS, kierunek: Logopedia z komunikacją alternatywną (język migowy - PJM),
-
absolwentka UNS, kierunek: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
-
absolwentka Kolegium Karkonoskim w Jeleniej Górze, kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna,
-
MFT sTArs 9-99 - Miofunkcjonalna terapia dla osób w wieku 9-99 ze specjalną terapią artykulacji,
-
terapia integracji sensorycznej II stopnia,
-
skuteczne metody terapeutyczne do pracy z dziećmi z zaburzeniami mowy w ujęciu holistycznym,
-
terapia miofunkcjonalna w wieku 4-8 ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg Niny Forster,
-
skuteczne metody terapeutyczne do pracy z dziećmi i osobami dorosłymi z zaburzeniami mowy w ujęciu holistycznym,
-
neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej.
![Małgorzata-Baranowska.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_9dfafc44fe454b6cb79812a052257c55~mv2.png/v1/fill/w_398,h_399,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Ma%C5%82gorzata-Baranowska.png)
Małgorzata Mazurowska
Jestem fizjoterapeutą z wieloletnim doświadczeniem. Tytuł magistra uzyskałam w 2012 roku na Wyższej Szkole Fizjoterapii we Wrocławiu. Od tamtej pory ciągle uczestniczę w kursach i szkoleniach, pogłębiając swoją wiedzę. Pomagam głównie dzieciom z wadami postawy i skoliozą. Jestem certyfikowanym terapeutą metody FITS i integracji sensorycznej II stopnia.
![Małgosia_Mazurowska.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_e8d6b8a37d7e4eec911cd91a7a497e88~mv2.png/v1/fill/w_399,h_399,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Ma%C5%82gosia_Mazurowska.png)
Kwalifikacje / Szkolenia / Dyplomy / Certfikaty:
-
dyplomowany fizjoterapeuta,
-
terapeuta Integracji Sensorycznej,
-
certyfikat leczenia skolioz i innych wad postawy stopień 1,
-
FDM Basic,
-
osteopatia,
-
terapia mięśniowo-powięziowych punktów spustowych,
-
grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoprzedszkolnym w oparciu o PTR,
-
neurologia dziecięca,
-
terapia dziecka z autyzmem,
-
mechanika przeciążenia układu ruchu, testy funkcjonalne, analiza ruchu, zależności mechaniczne poszczególnych komponentów ciała,
-
kinesiology taping,
-
trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych - metoda Zakunft Huber,
-
kompleksowa diagnostyka i terapia wad skolioz,
-
podstawy teoretyczne i praktyczne trójpłaszczyznowej korekcji skolioz wg metody Lehnert - Schroth,
-
metoda Knillów,
-
osteopatyczna terapia Cranio - sacralna,
-
zastosowanie technik osteopatycznych w leczeniu dysfunkcji stawu skroniowo-żuchwowego,
-
terapia ręki 1 i 2 stopnia,
-
terapia neurotaktyczna,
-
gorset oczami fijoterapeuty,
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Jola Dola
Jestem asystentem nauczyciela.Ukończyłam szkolenia między innymi z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej, kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych oraz komunikacji interpersonalnej.
Empatia, cierpliwość i kreatywność to cechy którymi kieruję się w opiece nad dziećmi.We wspieranie ich na ścieżce rozwoju wkładam całe swoje serce.Priorytetem jest dla mnie to, aby każde dziecko czuło się bezpieczne i zaopiekowane.
Kwalifikacje / Szkolenia / Dyplomy / Certfikaty:
-
asystent nauczyciela,
-
współpraca z rodzicem,
-
pierwsza pomoc przedmedyczna,
-
higiena w placówkach opiekuńczo-wychowawczych,
-
odpowiedzialność prawna opiekuna dziecka,
-
relacje społeczne i komunikacja,
-
ABC pracy z rodzicami dziecka niegrzecznego,
-
racjonalne żywienie dzieci i młodzieży.
![Jola_Dola.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_95204681dab9457b94b52710391bf011~mv2.png/v1/fill/w_399,h_399,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Jola_Dola.png)
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Małgorzata Melon
Nazywam się Małgorzata Melon. Jestem terapeutą zajęciowym oraz studentką Pedagogiki Specjalnej. Uwielbiam pracować z dziećmi i w swojej pracy zawodowej cały czas staram się rozwijać. Ukończyłam szkolenie z komunikacji alternatywnej oraz z arteterapii.
Swoją pracę opieram na założeniach metody Marii Montessori. Zawsze staram się dostosowywać metody i techniki do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego z dzieci.
Kwalifikacje / Szkolenia / Dyplomy / Certfikaty:
-
studentka Pedagogiki Specjalnej,
-
terapeuta zajęciowy
-
terapia behawioralna dzieci z autyzmem,
-
arteterapia,
-
picture exchange communication system - poziom 1,
![Małgorzata_Melon.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_45e88273963645a49fb9d56432373d7c~mv2.png/v1/fill/w_398,h_399,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Ma%C5%82gorzata_Melon.png)
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() |
Anna Misiewicz p.o. dyrektora przedszkola
Jestem pedagogiem specjalnym. Ukończyłam oligofrenopedagogikę i pedagogikę o specjalności Psychologia społeczna w edukacji. Doskonaliłam się zawodowo między innymi poprzez szkolenia z artetetapii, muzykoterapii, jogi integralnej dla dzieci o specjalnych potrzebach, kinezjologii edukacyjnej Dennisona. Do każdego Dziecka podchodzę indywidualnie biorąc pod uwagę wszystkie czynniki mające wpływ na jego rozwój.
W swojej pracy łączę różne kierunki tak aby mieć wpływ na całościowy rozwój dziecka .Wykorzystuję techniki arteterapeutyczne, trening uważności, muzykoterapię, jogę, sensoplastykę oraz założenia kształtujące motywację wewnętrzną i umiejętności społeczne. Ważne jest dla mnie wspieranie spontaniczności i twórczości dzieci oraz umożliwienie im wszechstronnego rozwoju. Bardzo bliskie są mi założenia pedagogiki M.Montessori i jestem towarzyszem Dziecka na ścieżce edukacji i rozwoju.
"Pomoc którą dajemy dziecięcej duszy, nie powinna być pasywną obojętnością w obliczu spotykających ją trudności. Powinna być ona czułym i uważnym wspieraniem jego rozwoju."
/ M.Montessori/
Kwalifikacje / Szkolenia / Dyplomy / Certfikaty:
-
absolwentka kierunków: Pedagogika i oligofrenopedagogika o specjalności Psychologia społeczna w edukacji,
-
zabawy integracyjne dla dzieci,
-
podstawy pedagogiki Marii Montessori,
-
original play (pierwotna zabawa),
-
diagnoza rozwoju i ocena funkcjonowania dziecka w wieku od 0 do 3 lat,
-
brain gym,
-
integracja odruchów ustno-twarzowych wg metody Dr Swietłany Masgutowej,
-
arteterapia metodą Korart,
-
wprowadzenie do muzykoterapii integralnej,
-
joga integralna dla dzieci ze specjalnymi potrzebami z modułem "Psychologia pozytywna w rozwoju dziecka",
-
wspieranie dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Innowacje w edukacji,
-
terapia behawioralna dzieci z autyzmem,
-
picture exchange communication system - poziom 1,
![Anna_Misiewicz.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_1c1bc4f5037849439f15c78e7e8bd34b~mv2.png/v1/fill/w_398,h_399,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Anna_Misiewicz.png)
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Anna Hajdasz - Łopata
Jestem psychologiem z 10-letnim doświadczeniem zawodowym. W 2011 roku ukończyłam Uniwersytet SWPS we Wrocławiu otrzymując tytuł magistra psychologii. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując na Oddziałach Specjalistycznego Centrum Medycznego w Polanicy Zdroju (oddział rehabilitacji neurologicznej, neurochirurgia, ginekologia, chirurgia ogólna i plastyczna, stacja dializ) oraz w Dziennym Ośrodku Rehabilitacji Dzieci z Zaburzeniami Rozwojowymi. Prowadziłam także zajęcia dla rodziców na szkole rodzenia. Pracowałam w Poradni Psychologicznej oraz Gabinecie Neurorehabilitacji. Kwalifikacje podyplomową w zakresie diagnozy i terapii neuropsychologicznej dzieci i dorosłych zdobyłam na UMCS w Lublinie w 2016 roku. Ukończyłam również kurs EEG Biofeedback I stopnia.
W pracy z dziećmi zawsze zwracam uwagę na aspekty neurologiczne, a w czasie zajęć najbardziej lubię wykorzystywać pedagogikę zabawy.
![Anna_Hajdasz_łopata.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_88d58392f8124089b08aec5b6edc3bb1~mv2.png/v1/fill/w_398,h_399,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Anna_Hajdasz_%C5%82opata.png)
Kwalifikacje / Szkolenia / Dyplomy / Certfikaty:
-
absolwentka Uniwersytetu UMCS w Lublinie na kierunku: Diagnoza i terapia neuropsychologiczna dzieci i dorosłych
-
absolwentka Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu na kierunku: psychologia.
-
bogate doświadczenie m.in.: rehabilitacji neurologicznej, neurochirurgia, ginekologia, chirurgia ogólna i plastyczna, stacja dializ,
-
praca z rodzicami,
-
diagnoza i terapia neuropsychologiczna dzieci i dorosłych,
-
kurs EEG Biofeedback I Stopnia,
-
Certyfikowany partner Centrum Zdrowia Psychicznego,
-
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() |
Dorota Szynal
Dyrektor Przedszkola, Psycholog kliniczny diagnozy psychoterapii dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych. Certyfikowany psychoterapeuta w nurcie systemowym.
"Codziennie czuwam nad realizacją podstawy programowej i jej dostosowaniem do zaleceń z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego przy współpracy z terapeutami".
Koordynuje pracę przedszkola, jak również czynnie uczestniczę w zajęciach terapeutycznych z dziećmi wymagającymi szczególnego wsparcia.
W swojej pracy wykorzystuje podejście systemowe dla całej rodziny, jak również dla osoby indywidualnej.
Posiadam 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w trudnych, wymagających warunkach klinicznych m.in, szpitalach psychiatrycznych oraz na oddziałach neurologii dziecięcej, pediatrii, alergologii, rehabilitacji neurologicznej oraz w licznych Poradniach Zdrowia Psychicznego."
W ramach wsparcia dzieci oraz dorosłych prowadzę również w Świdnicy:
Świadczenia BEZPŁATNE:
-
https://www.facebook.com/WWRDSwidnica - Zajęcia dla dzieci objętych WWR (Wczesnym Wspomaganiem Rozwoju) - to bezpłatny zespół działań diagnostycznych oraz terapeutycznych skierowany do dzieci od urodzenia do lat 7
Świadczenia niepubliczne: https://www.iqpsycholog.pl
-
Ośrodek Psychologii Klinicznej i Psychoterapii dla Dzieci i Dorosłych
-
Poradnia Logopedyczna i Integracji Sensorycznej
-
Poradnia uzależnień dla młodzieży
Serdecznie zapraszam,
Dorota Szynal
![Dorota_szynal_2.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_390c7b47a7314b60ad76008850a3ae87~mv2.png/v1/fill/w_398,h_399,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Dorota_szynal_2.png)
Angelika Świeża
Ukończyłam studia z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną. Uwielbiam dzieci za ich szczerość i ciekawość świata. Przewodnim nurtem mojej pracy jest pedagogika Montessori, która pozwala dziecku na doświadczanie wszystkimi zmysłami i samodzielne szukanie rozwiązania. Jako wychowawca jestem w tej drodze jedynie drogowskazem dla dziecka i podążam za nim i jego potrzebami. Bliskie mojej pracy są również założenia Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Swoje działania zawsze opieram na indywidualnych możliwościach i zasobach dziecka i w ten sposób dostosowuje metody terapeutyczne. Moim celem jest osiągnięcie takiego poziomu funkcjonowania poznawczego i społecznego dzieci z ASD, aby sprawnie radziły sobie z wyzwaniami dnia codziennego.
W swojej pracy zawodowej stawiam nacisk na rozwój, dlatego nieustannie się szkolę, rozwijam i poszerzam swoje kompetencje. Szkolenia jakie ukończyłam to m.in.:
-
Sensoceramika
-
Integracja Sensoryczna I stopnia
-
Gry i zabawy jako forma terapii osób ze spektrum autyzmu
-
ASD - Wiedzieć. Zrozumieć. Pomóc.
"Aby zrozumieć autyzm, lub inne zaburzenie rozwojowe, trzeba przyglądać się żywym osobom, a nie stereotypom." -Charles Hart
![Angelika_2.png](https://static.wixstatic.com/media/c89378_24ac6d8ed3e846998f3b7eece517383d~mv2.png/v1/fill/w_399,h_399,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/Angelika_2.png)